Migrace hosting-zdarma.cz

FAQ - nejčastější dotazy zákazníků

Jak to bude s aktuálními variantami hostingů?

U stávajících variant hostingů zůstanou stejné názvy, parametry a celková ceny služby tak, jak jste zvyklí. Dojde pouze k rozdělení ceny jednotlivých služeb na výzvě, které jste doposud měli uvedeny v jedné ceně a v jedné položce. To vám umožní objednat z nových hostingových tarifů z nabídky webglobe.cz pro vaše stávající domény. Nové objednávky budou již umožněny pouze pro nové varianty hostingů a jejich ceny.

Co budu kdy spravovat v původní a nové administraci?

  • Jakmile budou zmigrovány uživatelské účty, domény a fakturace, budete si je moc spravovat již v nové Webglobe administraci.  Do nového rozhraní bude také přesunuto objednávání nových služeb. Hned po přesunu domén do nové administrace bude ID registrátora českých domén změněno na REG-WEBGLOBE. Bezprostředně po přesunu zákaznických účtů bude do nového rozhraní přesunuta i správa DNS zón. Vše ostatní bude nutné spravovat v původní administraci.

  • 29. 4. 2022 bude odstavena původní administrace pro správu e-mailů. K přesunu mailů dojde 2. 5. 2022. Po přesunu e-mailů bude jejich správa plně funkční v novém rozhraní. Správa přístupů k webům a databázím zůstává nadále v původní administraci.

  • Následně začneme s přesunem webů a databází a jakile bude tento přesun ukončen, budete si je moct spravovat již v nové administraci.

E-mailový klient vám hlásí neplatný certifikát?

Pokud váš e-mailový klient po migraci hlásí neplatný certifikát, patrně nedošlo ke změně nastavení, o které jsme vás žádali formou e-mailu v minulých měsících. V takovém případě stačí pouze změnit adresu příchozí pošty (POP3, IMAP) na mail.hosting-zdarma.cz a adresu odchozí pošty (SMTP) na smtp.hosting-zdarma.cz

Kam psát autorizované požadavky?

Po přesunutí zákaznických účtů již bude možné psát autorizované požadavky přímo z nové administrace. O zpracování požadavku vás budeme informovat na váš kontaktní e-mail.

Po migraci e-mailů nemohu najít ve své schránce ve složce Odeslané žádné zprávy, které tam dříve byly

Přesunem byla vytvořena systémem schránka Sent, kde jsou emaily ze složky Odeslané uloženy. Doporučíme zprávy jednoduše ze složky Sent zkopírovat a nahrát do složky Odeslané. Složku Sent pak můžete smazat.

Přenesou se další přístupy pro administraci k účtu, které byly vytvořeny u Hosting-zdarma.cz?

Pokud jste v administraci Hosting-zdarma.cz vytvářeli přístup do administrace jedné domény, tak se tento přístup do nového rozhraní přenese. Správu účtu najdete v nové administraci v sekci Můj účet - Přihlašovací účty.

Potřebuji si stáhnout starší fakturu a ve svém účtu ji nevidím. Kde ji najdu?

Pokud nemáte v nové administraci dostupné nějaké starší doklady, napište nám prosím a zašleme je na fakturační e-mail.

Bude možné si během migrace objednat nové služby?

V průběhu migrace si můžete objednávat nové služby z produktové nabídky, která je na webu webglobe.cz

Jak to bude s ID registrátora u domény .CZ?

Po přesunu domén do nové administrace bude ID registrátora českých domén změněno z REG-MEDIA4WEB na REG-WEBGLOBE.

Jaké jsou limity e-mailu?

Podrobné informace najdete zde.

Budou chodit upomínky když zapomenu uhradit výzvu k platbě?

Ano, upomínky vám budou zasílány.

Bude možné mít fixní variabilní symbol pro platby?

Ano, fixní variabilní symbol si můžete vyžádat u naší podpory.

Z jakých IP adres se spouští cron úlohy?

Veškeré informace o spouštění CRONů naleznete zde.

Kde najdu novou správu databáze?

Přímo po migraci databází můžete spravovat na adrese dbadmin.webglobe.cz.

Budou se migrovat všechny verze PHP?

Ano, do nového systému budou zmigrovány všechny verze PHP.

Změní se údaje pro zasílání plateb?

Ano, po migraci budete zasílat své platby za služby na nové číslo bankovního účtu, které budete mít uvedeno na dokladu.

Změní se přihlašovací údaje?

Přihlašovací jména (loginy) se mohou změnit v důsledku kolize s již existujícím loginem v systému.  V takovém případě zákazník obdrží informaci o novém loginu hned po přesunu zákaznických účtů.

Bude možné měnit vzhled administrace pro moje zákazníky?

Ano, měnit vzhled administrace bude možné. Pro aktivaci tohoto nastavení prosím kontaktujte zákaznickou podporu.

Budu moci dát přístup do své administrace někomu dalšímu?

Ano, nově bude možné také omezit tento přístup na konkrétní domény a sekce administrace.

Mám účty na více vašich službách, co se s nimi stane po migraci?

Všechny vaše účty budou zachovány. Na vaší žádost je ale bude možné sloučit do jednoho.

Jak si nastavím filtry ve svém e-mailu?

Jak si nastavit filtry v e-mailu najdete v naší Poradně.

Jak to bude se statistikami Awstats?

Statistiky Awstats zůstanou zachované, ale nebude k nim k dispozici historie.

Kde najdu error a access log?

Po migraci bude na FTP k dispozici pouze access log.

Kde najdu zálohy?

Zálohy webu a databází jsou k dispozici v nové administraci a zálohy e-mailů jsou k dispozici přes autorizovaný požadavek u Zákaznické podpory.

Jaká jsou omezení pro php mail()?

Veškeré informace naleznete v naší Poradně.

Lze v nové administraci provést změnu tarifu nebo objednat doplňkové služby?

Pro objednání doplňkové služby nebo změnu tarifu kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu.